لندن / جاکارتا (رویترز) – یک ناظر مالی بریتانیا یک شرکت غیرمجاز را که یک تیم فرمول یک را حمایت می کند و سرمایه گذاران کشورهای آسیایی را جذب می کند، بررسی می کند.

بریتانیا Financial.org به طور جداگانه به سرمایه گذاران گفته است که آنها حساب های خود را به پایان خواهند رساند و 20 درصد از پول خود را از بین خواهند برد اگر حداقل مبلغ سرمایه گذاری خود را تا مبلغ 10،000 دلار از 3000 دلار افزایش ندهند، با توجه به یک اطلاعیه در وب سایت خود و هفت سرمایه گذار از چین، سنگاپور، تایوان، تایلند، امارات متحده عربی و

رویترز در ماه ژانویه گزارش داد که Financial.org صدها هزار دلار را برای سرمایه گذاران آسیایی اداره می کند، حتی اگر مجوز شرکت در معاملات مالی نباشد. سرمایه گذاران گفتند پولشان در سهام ایالات متحده سرمایه گذاری شده است.

Financial.org، که خود را به عنوان یک کسب و کار آموزش تعریف می کند، در فهرست عمومی موجود در شرکت های مجاز و تحت کنترل بانکداری مالی مالی UK نیست (FCA) برای خرید و فروش سهام یا اوراق قرضه برای مشتریان نیست. ارائه خدمات سرمایه گذاری بدون مجوز قانونی در انگلستان یک جرم جنایی است.

این منبع به خبرگزاری رویترز گفت: “FCA در حال انجام تحقیقات در مورد فعالیت های این شرکت است.

Financial.org، یک حامی تیم فرمول یک بریتانیا Williams (WGF1G.DE)، به نامه ای که در آدرس آن در ناحیه کاناریر ولسوالی لندن باقی نمانده است، پاسخ نمی دهد و به دو آدرس ایمیل ایمیل Financial.org ارسال می کند. شماره تلفن این شرکت از وبسایت آن حذف شده است و تعداد آن به یک سیستم پاسخگویی که پیام را نمی پذیرد، هدایت می ش

ویلیامز اظهار نظر را رد کرد

FCA از خطرات سرمایه گذاری از طریق شرکت هایی که مجوز آن را صادر نکرده است هشدار داده است، زیرا هیچگونه نظارت مستقل در مورد کسب و کار آنها صورت نگرفته است. این اعلام می دارد که بیش از 8000 گزارش از فعالیت غیرمجاز بالقوه در سال مالی گذشته دریافت کرده است.

هفته گذشته، تنظیم کننده اندونزی، OJK، Financial.org را در فهرست هشدار سرمایه گذاران قرار داد و مردم را از این شرکت هشدار داد.

“ما از افرادی که پول خود را در این نهاد قرار داده اند، می خواهیم بلافاصله پول را بفروشند. اگر یک غیرنظامی که آسیب دیده باشد وجود دارد، لطفا به پلیس گزارش دهید “، Tongam Lumban Tobing، رئیس گروه هشدار سرمایه گذاری تنظیم کننده مالی، به رویترز گفت.

مالزی و سنگاپور در سال گذشته Financial.org را در فهرست هشدارهای شرکت های سرمایه گذاری غیر مجاز قرار دادند که سرمایه گذاران باید احتیاط کنند.